Splošni pogoji poslovanja
1. Splošno
Splošni pogoji poslovanja spletnega nakupovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP), na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje. Spletno trgovino MaXXimum Shop (v nadaljevanju kot »spletna trgovina«) upravlja podjetje Maksimum, d.o.o., Parmova 51, 1000 Ljubljana, ID številka za DDV SI93644396, matična številka 1974408000 (v nadaljevanju kot »ponudnik«).
S temi Splošnimi pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje spletne trgovine, pravice in dolžnosti obiskovalca, uporabnika in kupca ter poslovno razmerje med ponudnikom in uporabnikom kot kupcem izdelkov iz ponudbe spletne trgovine.
Obiskovalec, uporabnik in kupec spletne trgovine se strinja s spodaj navedenimi pogoji uporabe. Pri oddaji naročila v spletni trgovini je kupec še posebej opozorjen na celotno besedilo Splošnih pogojev poslovanja. Šteje se, da je kupec z oddajo naročila seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja in da se z njimi v celoti strinja.
Spletna trgovina Maxximum Shop si pridržuje pravico do sprememb vsebin in splošnih pogojev poslovanja brez predhodnega obvestila.
2. Načini plačila
Pri spletnem nakupovanju ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- plačilo po povzetju (ob prevzemu blaga);
- plačilo po predračunu z bančnim nakazilom na poslovni račun;
- plačilo preko Pay Pal-a in s kreditnimi karticami;
- plačilo s kreditnimi karticami prek sistema Stripe.
Ponudnik izda račun na trajnem mediju (papirju) z nazorno razčlenjenimi stroški. Obvestilo kupcu o možnosti odstopa od pogodbe ter potek vračila blaga so zajeti v Splošnih pogojih poslovanja.
Priporočamo vam, da si splošne pogoje poslovanja natisnete in shranite.
3. Veljavnost ponudbe
Cene se lahko spremenijo brez predhodne napovedi. Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila.
4. Cene
Vse cene so izražene v evrih (€) in vsebujejo DDV.
Cene ne vključujejo stroškov dostave blaga.
Vse cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, zato veljajo le do njihove vsakokratne spremembe. Maxximum Shop si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.
Kode za popust: Svojim kupcem, naročnikom na e-novice ali sledilcem na družbenih omrežjih občasno ponudimo promocijske kode, s katerimi lahko koristijo popust. Kodo za popust je potrebno vpisati pred zaključkom nakupa, v košarici. Kodo se vnese v 3. točki "Kuponi in darilni boni". Če je koda uspešno uporabljena, se takoj izpiše obvestilo "Uveljavili ste kupon..." in se znesek/popust odšteje v 6. točki - Povzetek naročila. Če ni vnešena pravilna koda, se izpiše obvestilo "Napaka! Kupon ne obstaja.". Kode za popust so časovno omejene in veljajo lahko le za določen izdelek, skupino izdelkov ali celoten asortiman. Če ni izrecno navedeno, kode ne veljajo na izdelke v akciji. Za en nakup je možno uveljavljati le eno kodo za popust.Popust ni izplačljiv v gotovini.
5. Plačilo poštnine
Poštnino krije kupec, kadar znesek naročila znaša manj kot 40 €. Znesek poštnine je fiksen in znaša 5,00 €.
6. Postopek nakupa
Oddaja naročila je povezana z obveznostjo plačila in se smatra kot sklep prodajne pogodbe. Kupec z oddanim naročilom podaja izrecno soglasje za začetek izvajanja pogodbe v času odstopnega roka.
6.1. Tehnični koraki, ki vodijo do sklenitve kupoprodajne pogodbe
V postopku nakupa so uporabniku (kupcu) na voljo naslednji tehnični koraki:
• prijava v spletno trgovino z uporabo elektronskega naslova,
• iskanje posameznega izdelka v ponudbi izdelkov v spletni trgovini,
• izbor izdelka za nakup,
• dodajanje izbranega izdelka za nakup v nakupovalno košarico,
• določitev količine izdelka za nakup v nakupovalni košarici,
• pregled cene izbranega izdelka v izbrani količini, vključno z obračunanim davkom,
• izbor načina dostave izdelka (glej tudi točko 7.),
• izbor načina plačila (glej tudi točko 2.),
• pregled naročila z izbranim načinom dostave izdelka in obračunanimi stroški dostave, če se ti obračunajo, ter
• potrditev in oddaja naročila ter s tem zaključek nakupa (glej tudi točki 6.3. in 6.4.).
6.2. Tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila
Pred oddajo naročila je uporabniku (kupcu) omogočeno, da:
• vidi, katere izdelke je izbral in dodal v košarico,
• vidi ceno posameznega izdelka ter skupno ceno celotne izbrane količine posameznega izdelka,
• spreminja izbrano količino posameznega izdelka in izračuna nov znesek tako spremenjene količine,
• odstranjuje izbrane izdelke, ki jih ne želi kupiti, iz košarice ter
• obračunava pripadajoči davek, glede na davčno stopnjo, ki velja za izbrani izdelek in njegovo ceno (osnovo za davek).
Pred potrditvijo naročila je uporabniku (kupcu) omogočeno spreminjati način dostave in način plačila.
6.3. Naročilo sprejeto
Po oddaji naročila uporabnik (kupec) od ponudnika po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. V roku 1 ure od prejema tega obvestila ima uporabnik (kupec) možnost preklicati naročilo. Razen možnosti preklica uporabnik (kupec) po oddaji naročila ne more spreminjati vsebine naročila. Uporabniku (kupcu) so v njegovem profilu na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini posameznega naročila.
Če je kupec kot način plačila izbral plačilo po predračunu, bo na svoj elektronski naslov prejel sporočilo o prejetem naročilu s podatki za nakazilo, povzetkom naročila ter potrdilom o sklenjeni pogodbi.
Ponudnik po prejemu naročilo pregleda in preveri dobavljivost naročenih izdelkov. V primeru, da določenih izdelkov ni na zalogi, kupca obvesti in se z njim dogovori o novem dobavnem roku ali spremembi naročila. Kupoprodajna pogodba o nakupu naročenih izdelkov med uporabnikom (kupcem) in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena (glej točko 8.).
6.4. Blago odpremljeno
Ponudnik v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti uporabnika (kupca).
7. Način in rok dobave
Ponudnik se zavezuje, da bo kar najhitreje odposlal naročene izdelke. Večino naročil, ki jih na delovni dan prejmemo do 13.00 ure, odpošljemo še isti dan oz. najkasneje v roku 2 delovnih dni. V primeru, da določenega izdelka ni na zalogi in bo dobava daljša od 2 delovnih dni, vas o tem nemudoma obvestimo preko telefona oziroma elektronske pošte. Še enkrat vas prosimo, da zavoljo tovrstnih obvestil ob prijavi v sistem vpisujete točne podatke.
Izdelke dostavljata naša poslovna partnerja GLS in Pošta Slovenije. V primeru, če želite izbrati drugačen rok dostave, prosimo, da nas o tem obvestite prek telefona na 01 43 66 024, e-pošte: orders@maxximum-shop.com, ali pred oddajo naročila vpišete komentar.
8. Vaše naročilo (sklenjena pogodba)
Prodajna pogodba med spletno trgovino Maxximum Shop in kupcem je sklenjena v trenutku, ko je naročilo oddano. S sklepom prodajne pogodbe so vse cene in drugi pogoji nespremenljivi in veljajo tako za spletno trgovino kot za kupca.
Kupec bo potrdilo o prodajni pogodbi prejel na elektronski naslov, ki ga je vpisal ob oddaji naročila, skupaj z obvestilom o sprejetem in zaključenem naročilu. Vaše naročilo hranimo v naši računalniško vodeni evidenci prejetih naročil. Možnost vpogleda v vaše naročilo imate v poslovnih prostorih podjetja Maksimum, d.o.o., ki se nahaja na Parmovi 51 v Ljubljani. Dosegljivi smo od ponedeljka do petka med 9.00 in 19.00 uro.
Ponudnik v sodelovanju s poslovnima partnerjema Pošto Slovenije in GLS Slovenija, d.o.o. razpošilja naročeno blago zgolj po območju Slovenije in Hrvaške. Pogodbo je možno skleniti v slovenskem ali angleškem jeziku.
9. Vračilo blaga - pravica do odstopa od pogodbe
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima kupec pravico, da v 14 dneh ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok za uveljavljanje te pravice začne teči od dneva, ko je kupec sprejel blago.
Če je kupec blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati ponudniku v 14 dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.
Kupec lahko ponudnika o odstopu od pogodbe obvesti preko elektronske pošte orders@maxximum-shop.com ali na naslov Maksimum, d.o.o., Parmova 51, 1000 Ljubljana. Kupec lahko priloži ta obrazec.
Sicer pa zadošča, da kupec prejeto blago vrne v roku za odstop od pogodbe, kar se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Naslov za vračilo blaga prodajalcu je Maksimum, d.o.o., Parmova 51, 1000 Ljubljana. Prosimo vas, da izdelek vrnete v originalni embalaži. Izdelek mora biti neodprt, nepoškodovan in v nespremenjeni količini. Kupec mora vrnjenim izdelkom priložiti račun oz. njegovo kopijo.
Ponudnik bo kupcu nemudoma vrnil vsa opravljena plačila, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Plačilo vam bomo povrnili z nakazilom na vaš osebni bančni račun (tega nam morate v postopku vračila sporočiti). Gotovine ne izplačujemo. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.
Kupec lahko vrne tudi blago, ki je bilo uničeno ali poškodovano ob prevozu. V tem primeru ponudnik opravi zamenjavo izdelka na svoje stroške. V primeru, da je poškodba na pošiljki, nastali zaradi prevoza, vidna, lahko kupec takšno pošiljko zavrne takoj pri dostavi.
10. Pravica do zasebnosti
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov pred izgubo, zlorabo ali nepooblaščenim dostopom v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVoP). Podatki bodo uporabljeni zgolj za komunikacijo z uporabnikom. Na podlagi vaše privolitve bomo vaše osebne podatke uporabljali izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in komuniciranja z vami - trženje in seznanjanje z novostmi preko različnih komunikacijskih sredstev. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi.
11. Varnost
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Trgovec v te namene uporablja uporablja SHA-256 SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.
Za varnost je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter za ustrezno programsko in protivirusno zaščito svojega računalnika.
12. Varstvo otrok
Ponudnik v spletni trgovini ne sprejema naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecno dovoljenje njegovih staršev ali skrbnikov. Ponudnik v spletni trgovini ne ponuja prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.
Ponudnik brez izrecnega dovoljenja staršev ali skrbnikov ne bo sprejemal kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke, prav tako ne bo izdajal podatkov, sprejetih od otrok, tretjim osebam, razen staršem oziroma skrbnikom.
Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.
13. Odveza odgovornosti
Ponudnik redno skrbi za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh, vendar pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dostopnost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. Prav tako lahko pri vnašanju podatkov pride do napak (npr. napačna cena). V takem primeru si ponudnik pridržuje pravico do odstopa od pogodbe, o čemer bo kupca obvestil v najkrajšem možnem času po oddanem naročilu in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.
Fotografije izdelkov v večini primerov prikazujejo avtentičen videz izdelka, kljub temu pa so lahko včasih zgolj simbolične in ne zagotavljajo nujno lastnosti izdelka.
Izjave strank (ocene izdelkov) na spletni strani vključujejo subjektivna mnenja in niso v nobenem primeru zagotovilo, da bo kupec imel enake rezultate ali izklušnje z izdelki.
Maxximum Shop ne odgovarja za škodo, ki bi zaradi uporabe spletne strani utegnila nastati na uporabnikovi strojni, programski ali drugi opremi. Uporabnik je dolžan sam poskrbeti za primerno zaščito (protivirusno itd.) opreme, s pomočjo katere dostopa do spletne strani.
Ponudnik od trenutka oddaje pošiljke z naročenimi izdelki dostavljalcu dalje ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja. V navedenih primerih mora uporabnik (kupec) sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije ali GLS Slovenija. V primeru poškodovanja pošiljke to stori tako, da pošiljko prinese na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ga je prejel, ne da bi karkoli dodal ali odstranil, ter izpolni reklamacijski zapisnik. Ponudnik bo skupaj s Pošto Slovenije poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.
15. Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo in predpise s področja varstva potrošnikov. Ugovore, pripombe, zahtevke in izjave lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti orders@maxximum-shop.com ali po klasični pošti na naslov Maksimum, d.o.o., Parmova 51, 1000 Ljubljana. Postopek obravnave je zaupen.
Ponudnik se obvezuje, da bo najkasneje v 5 delovnih dneh kupcu potrdil, da je pritožbo prejel in mu sporočil, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in uporabnikom (kupcem) izključno krajevno pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani. Ponudnik in uporabnik (kupec) kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.
Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med ponudnikom in uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja slovensko materialno in procesualno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi dokazovala na uporabo kateregakoli drugega prava.
Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.
16. Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi Maksimum d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Maksimum d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na naslednji povezavi: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
17. Piškotki
Za potrebe spletne strani uporabljamo naslednje piškotke:
Ime piškotka | Namen | Trajanje |
PHPSESSID | Piškotek za uporabniško sejo. | Seja |
cmscart | Piškotek za nakupovalno košarico. | Seja |
cmstokenf | Piškotek uporabniški profil. | Seja |
_ga | Google analitycs | 2 leti |
google.com | Google naloži 3 piškotke ob prikazovanju google zemljevida. | 2 leti |
cookieCheck | Pomnimo vašo odločitev o uporabi piškotkov | 1 leto |
last_seen | Vaš brskalnik si zapomni kaj ste nazadnje gledali in vam to kasneje izpiše. | 1 mesec |
S pomočjo teh piškotkov beležimo statistiko obiskovalcev. Ti piškotki ne vsebujejo nobenih osebnih informacij, služijo le za zagotavljanje unikatnosti obiskov. Več o Google Analytics piškotkih, njihovem namenu in trajanju si lahko preberete na spletni strani Cookie statement. Če želite blokirati Google Analytics, to lahko storite na tej spletni strani.
Več o piškotkih in njihovem trajanju si preberite TUKAJ.
Kako upravljati s piškotki?
Večina spletnih brskalnikov omogoča, da nastavite vaše piškote. Piškotke lahko zavrnete ali jih sprejmete s funkcijo, vgrajeno v spletne brskalnike. Če piškotke zavrnete, lahko naprej uporabljate našo spletno stran, vendar določene podstrani ne bodo delovale. V nadaljevanju se nahajajo povezave do navodil, kako lahko izključite piškotke na vašem spletnem brskalniku:
Želimo vam prijetno in ugodno nakupovanje ter se vam zahvaljujemo za zaupanje.
Maksimum, d.o.o.
Datum zadnje spremembe: 26. 1. 2023